Hem! =(

Halloj, som ni ser rubriken visar Hem....helt rätt åker hem imorgon vid 11-tiden. Messa mig då under bilfärden har nog astråkigt...! Det kommer svårt att lämna kära Hudiksvall men kommer tillbaks hit igen men de är ändå tråkigt.

Måndag ska jag till tandläkaren och sedan till Synsam få linser och sedan är väl nog hemåt. Och packa grejer till Örebro-veckan, tråkigt tiden har runnit så mkt nu känner jag mig.
Men de är roligt och få träffa mina UNDERBARA VÄNNER! Såklart elevhemmet ni vet vilka! =)

Annars ska datorn följa med till elevhemmet så de blir ingen kaos med dator där skönt, vilken tur att jag fick käre Packard Bell! ;)

Pleeease messa mig under bilfärden kommer sakna Lizzie och er ni vet vilka. I miss you Atica...vill pussa dig! <3

Elvira
kommer få något roligt från mig nej men talar inte om förän tills hon skriver upp inlägg hos hennes blogg, spännande få hur hon kommer reagera på tisdag. I miss you Elvira, you are my best friends! <3 Vi har fina minnen ihop måste träffas igen snart! =)

Skrev denna inlägget eftersom ligger sängen med datorn har inget och göra då så passade på skriva ett inlägg innan ni vet att jag är påväg hem till dfs min lilla hemstad. Jag saknar er vänner så mycket men kommer sakna lovet med. Men sportlovet kommer snart igen! :P

Ha det bra, puzzzzzzz! <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

tack, saknar dig med, men syns snart hehe;)<3

2011-01-09 @ 00:13:13
URL: http://mimmpi.blogg.se/
Postat av: Murray

SV; Jaså? Kanske bara för bilden var för stor? Förr gången beställde jag allra första gången på Fuji togs det 2 dagar att komma hem till mig. Jag ska någon gång beställa en stor bild! Får se om det händer samma sak som dig :P

2011-01-11 @ 18:17:00
URL: http://deafmurray.blogg.se/
Postat av: elviraOlsson

PUSS PÅ DIG! :D <3

2011-01-22 @ 16:10:52
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0