Tack!

Hejsan!

Och en sak är jag tackar TUSEN till Kajsa som hade gjort designen åt mig jag frågade henne om hon ville svaret blev ett JA! Vi satt och snackade lite hur designen ska se ut men till slut gjorde hon överraskning och det är designen och blev klar på samma dag nöjd blev jag önskade att jag var hos henne nu och då och kramade henne!

Imorgon blir det Örebro till Halltorp låter det kul...NOT! =( På tisdag blir det skola igen roligt och träffa kompisar men lektioner herregud tålamod säger jag iallafall!
Snabb inlägg blev de och kort har inget annat och tala om!

Byee

Kommentarer
Postat av: Cajza

haha varse gmn<3

2011-02-27 @ 23:05:58
URL: http://meeinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0