Örebro...

Hejsan, idag är det måndag tråkig dag va?
Gått på skolan idag men sedan var det till audiologen så missade jag lektioner som var sista för eftermiddagen men skönt och onödigt faktiskt att åka tillbaks för 1h lektion och slut sedan.
Fick läxor men gjorde dem efter pappa skjutsade mig hit till elevhemmet, skönt och få läxor klara.

På torsdag kommer Annis och Lizzie hem till oss dfs p.g.a begravning på fredag vet inte hur vi ska göra med Lizzie om hon ska stanna hemma själv eller i bilen en liten stund. Får se vi löser alltid! =)
Ska passa på ta en lång promenad med Lizzie bland i skogarna men annars på vägen vill inte halka igen som jag gjorde i lördags på knät så huden var borta och blödde också men tog inget plåster behövdes inte.

Saknar redan hundarna Biffen och Sixten vart på hundvakt hela dan typ i lördags från morgonen till kvällen åt min kära kusin vitamin Camilla! =) Fotagraferade lite också på hundarna och mig kan lägga in för visa hur söta de är Sixten påverkade mig om Lizzie började sakna henne för gosa med i sängen med! Vänta bara i ett par dagar så kommer hon! =)

 Biffen! <3

 Sixten! <3

 Framme uppe vid höjden!

 Underbara hundarna! <3

Byeeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du!

Ja det var fina bilder det :) ja snart kommer lizzie o hälsar på. Ses på torsdag. Kram mor

2011-02-08 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0