Onsdag!

Hejsan det var ett tag sedan jag bloggade sist hade tänkt blogga lite oftare på lovet men icke blev det. Hade fullt upp med annat bland annat BodaBorg hemma och slappat av och idag i eftermiddagen åkte jag och pappa till farmor han släppte av mig hos henne. Där hämtade jag Atica sen har vi gått hela vägen hem till Ramshöjden just nu har jag henne hemma under tiden pappa åker och hämtar farmor hem från lasarettet. Idag har jag bakat chokladbollar varför bakade jag det idag jo för att Elvira skrev på FB att hon skulle baka så vart jag sugen på att baka också till fika. Jag har inte ännu smakat på dem tänkte vänta på Ida när hon kommer hem från jobbet eftersom jag vet inte hur mycket hon kommer ta när jag inte är närheten av henne! ;)

Imorgon är Ida ledig så får se vad vi kommer hitta på något men jag har velat gå till China restaurangen här hemma får se vad hon kommer säga om det. Annars skulle min faster Lena och Göran följa med och äta men vi får se också vad de kommer välja imorgon. Men annars är sportlovet snart slut..så kommer skolan ta över mig men jag ska arbeta hårdare så kommer jag fram till någon ny lov och sommar! =)

Får se om jag ska blogga mera innan nästa vecka kommer...! =) Men i såfall säger jag ha det bäst till er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0