Lite bilder! =)

Hejsan idag är det lördag för oss men för mig känns det som söndag eftersom var ledig igår så i torsdags kändes som en fredag!

Igår gick det bra på begravningen sorgligt men träffade lite folk sedan hem men på kvällen så stack vi till fam Karlsson och åt tacos snackade också lite. De var min fredag iallafall.

Idag stack jag, ida, anna och lizzie ut till degernäs träffade min kusin och hennes kille med hundar också så de träffades varandra. Idag fick jag köra fyrhjuling det var faktiskt ett tag sedan man ångrar alltid saker man har köpt och sålt men jag ångrar lite efter jag sålde min 110 cc fyrhjulingen men jag känner mig att jag trivs mycket bättre i dem större fyrhjulingar typ skogsfyrhjuling som jag körde med idag. Får faktiskt övertala pappa men han säger nog ett NEJ sur blir jag nog...fyrhjulingen passar ju bäst hos morfar för det är mycket skog och grus så de är ju roligt och köra med.
Men idag gick det inte så bra första körningen för jag och han åkte ner i diket vi kämpade på att dra upp med den men bilen fastnade också men tillslut fick vi upp med fyrhjulingen. Så fick jag provköra den ute på isen trodde alltid att jag ska fastna med den men den körde bara och sladdade fick jag också göra idag. Sugen på köra nu fyrhjulingen ute på isen och ute i skogen med, väntar tills fyrhjulingen är ute till salu så får jag övertala pappa! =)

Bjuder ett par bilder från idag! =)

 Nere diket.
 Duktiga hundar.
 Tvillingssykon? Lizzie och Sixten!
 Grill och blå himmel!
 Massa spår efter fyrhjulingen!
 Efter diket inte bra! :/
 Dags att bege oss hemåt efter härliga dagen! =)
 Nöjd som tusan efter kört med dvärgen får ÖVERTALA pappa för få köpa denna! =)

Det var några bilder efter den här härliga dagen nere vid Degernäs! =)

Byeeeeee

Kommentarer
Postat av: Cajza

halloj där



haha minns vi såg The eye xD ;)

oh va stor fyrhjuling trodde den skulle va mindre

du ser verkligen att vara lycklig ;)



kram<3

2011-02-13 @ 11:52:25
URL: http://meeinie.blogg.se/
Postat av: Cajza

Åh, precis det var så jag menade också

jag befinner mig nog på msn



du ä bäst

puss & kram <333333333

2011-02-13 @ 12:04:06
URL: http://meeinie.blogg.se/
Postat av: Cajza

Haha det var verkligen en bra upplevelse :)

roligt och få träffa kändisar speciellt i solsidan, såklart vi hör av oss till veckan men ska hem till mamma nog på torsdag elr fre får se med tiden



kraaaam

2011-02-20 @ 22:23:44
URL: http://meeinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0