Ullared! =)

Hejsan!

Är hemma från Örebro veckan, veckan var det som vanligt på skolan! Men håller på att bli van med nya schemat! =)
På elevhemmet var det inte så särskilt som har hänt.

Eller jo igår klippte jag gräset där i elevhemmet, personalen de tackade mig för hjälpen! ;) Gillar att klippa gräs vet tyvärr inte varför...! :D
Men speciellt på elevhemmet då kan man kolla vad grannarna gör när jag klipper gräset...!

Som ni ser rubriken säger ULLARED japp jag ska till Ullared på söndag till måndag så är jag ledig från skolan! Men jag ska dit till Ullared med min faster, Göran, Camilla och Ida eftersom Ida hade fått presentkort eller pengar fr faster till Ullared så vi har bestämt sticker dit på söndan. Tidigt på morgonen men de är lugnt för jag kan ju annars sova i bilen och spela Idas mobil spel som heter Teeter det är boll spel svårt och förklara.

Nästa tisdag är det skolfoto för mig oh my god kläder och håret måste fixas. Och tjejkväll blir det oxå på elevhemmet på kvällen! :D
Passar på att handla något i Ullared! ;)



Byebye

Kommentarer
Postat av: aliz

vill oxå till ullared för att slippa skola:p<3

2010-09-05 @ 09:01:30
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Samma här typ de vi ÄLSKAR du vet flaskorna som ar skitsura och Alghrensbilar godis som lena råkade köpa och hon skämmdes och vi brydde inte om oss utan vi bara åt och åt tills hela påsen blev slut



Ha en fin helg kram <33

2010-09-10 @ 22:04:04
URL: http://cajsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0