Sälen!

Hejsan!

Denna vecka var det som vanligt typ svenska och blabla lektioner.
I torsdags vi på elevhemmet stack till naturens hus och fiskade och träffa andra elever från olika elevhem.
Det var skoj träffa folket! =)

Igår gick jag och Ida på promenad med vovven runt i Råbäck och man såg björnbajs uhhh och man blev lite rädd men tur de fanns fler folk än vi båda.
Sen var det dags och köra hem vovven och fick fika med kaka och älskade Trocadero! :D
Och på kvällen åt jag rester från fredags och det var tacos! ;)
Igår snackade jag och Kajsa för fullt i msn på kvällen, tack cajsieee! xD

Idag har jag packat å packat bara till Sälen, åker nästa helg och är ledig från skolan på fredag då för Sälen. Kommer träffa Annis, Askur och lilla söta Lizzie! Och klart Athena och Nimjo! =)

Ska försöka uppdatera lite bättre...! =)

Lizzie som badar för fullt under sommaren.

Atica som gillar OST! :D

Byeee

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha det var så lite du

tack själv :) <3

2010-09-12 @ 17:18:03
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hahah.. ja det var linnen tror ja hon ville ha XS men det fanns nt så det ser ut som hon håller på och bli galen :)

2010-09-12 @ 18:11:00
URL: http://cajsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0