Sälen!

Go kväll!

Som ni ser rubriken säger Sälen klart vi är här uppe i Sälen nu.
Vi kom fram igår kväll efter en lång bilresa hemifrån och för mig var det efter skolan.

Idag har vi fiskat vi alla tillsammans fick vi totalt 10 st fiskar som är regnbågar härligt de. Det regnade då och då men solen tittade fram då och då också.
Men idag ute i skogen var det jakt som pågick alltså det pågår älgjakt, så jag och Annis såg jakthund idag som gick och letade efter älgar.
Och jag har badat bubbelbadkaret skönt var det! ;) Sen har jag också gjort läxorna som ska te måndagen.

Men annars har vi det roligt och mysigt, nu myser vi framför fredagensmys! Hundarna sover för fullt nu inför kvällens.
Nu ska jag dra och titta på tv...! =)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0