Kallt idag...! =(

Go kväll!

Ursäkta att jag uppdaterar så här sent, men har ju inget å göra så det är nog idé och blogga lite här!
Kajsa kom hit och sov över hos mig 2 nätter! Jag får tacka besöket av dig! =)
Men vi sjöng igår singstar "Det gör ont" ( Lena Philipsson) men iaf det fanns publik utanför mitt rum...det var min pappa guuud! Han sa vi sjöng iaf riktigt bra så vi kunde va med idol, jag sa nej aldrig i livet! ;)
Idag kilade jag och Kajsa iväg till pizzerian Minzew eller vad det stavades..det var od pizzeria de hade! Alltså ute är -25 grader hos mig, och det känns som att det är myror hos mig under byxorna och de biter ihjäl av mina ben och skinnet! =) Men tur att det fanns inga myror hos mig! :D

Aha, nu pep det precis här pappas jour var det, alltså han måste sticka å arbeta nåt sånt är det...men han stack inte alls så det är nog batteriet som var slut da!

Imorgon skall jag och Elvira kika på Avatar halv 4 skulle vi titta på det på bion där i kga, sen drar vi till Elvira och sova kvar där till torsdag tror jag! =)
Men så jag kanske inte uppdaterar imöra, så vet ni det iaf innan dess!

Ha det bra! / Lisa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha varsågod! pizzerian heter Mem&Zin

2010-01-06 @ 17:17:09
Postat av: claudia

haha puuh så slipper jag känna mig ensamt att fota på fåglar ! :D

2010-01-09 @ 22:08:39
URL: http://pwiiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0