Har haft bra...!

Hejsan!

Igår har jag i allafall haft en bra dag, jag såg många orange som flög i luften så jag frågade syrran Ida vad det var..hon sa att det var minne från vågen som hade vart hos Thailand nåt sånt med det!
Har inget nyårslöfte i allafall, men ni kanske har det! =)
Vad äre det då?
Hade tagit några kort från igår nyåret det var inte så mycket, för batteriet tog slut då...! :/
Men lägger ut ett par bilder här...! =)

Äntligen har jag installerat ett program nu i den här datan så slipper jag gå in på några sidor och fixa snygga bilder, nu kan jag göra det i mitt! ;) Så lägger ut den här...som jag hade gjort men inte riktigt klart men det får duga! =)

 Här hade jag grejat lite idag med namnet! Hundarna var där igår hos de familjen som vi beskökte! =)

Nu måste jag sticka nu till moffe (morfar) för pappa skulle hjälpa till nåt med hans nya tv som han hade köpt blabla!!

Mvh Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0