Färjestad...!

Hejsan!

Igår hann jag inte uppdatera bloggen, för vi var i Karlstad då och kollade på Färjestad-Frölunda! =)
Fbk leder med 5-2...spännande och kolla på det, och tog kort också med min nya kamera!
Sen åkte vi hem tog vi det lugnt...och idag var det lugnt med.
Vaknade runt 11 idag skönt och sova ut dagen! =)

Och sen har jag packat grejer till veckan måndag o torsdag ska jag åka skridskor med gympan, sen på onsdag ska jag spela innebandy på skolan men grejerna är redan klara!
Hmm...tråkigt med läxor under veckan! :/ Men det får duga med det läxorna vi ska få...!
Ohh vi hade läxa för att läsa boken om Sandor/slash/ Ida och vad jo jag hade redan läst boken och sett filmen. Men var tvungen läsa igen men kul och läsa igen för minns inte en del av boken.

Veckan kommer jag inte hinna och uppdatera ni får stå ut med bloggen ingen uppdatering av mig!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0