Fint väder!

Hejsan!

Igår sov jag hos syrran Ida om bor i karlskoga. Vi kollade på hockey Bofors mot IF Björnklöven nått med Idas kompis Sandra. Bofors vann iaf med 3-1 var det! =)
Sov kvar där till idag, jag åt pannkakstårta som Ida har gjort igår och kladdmuffins med det var verkligen gott...!
Idag har jag tagit en promenad det var fint väder men hatar SNÖN! :/
Sen när jag kom hem så bakade jag kakor det blev havrerutor, syrran Anna i hudik hon hade smittat mig så blev jag sugen på havrerutor...!
Nu står de väntar på inför fiken med pappsen, han har slutat på jobbet alldeles nyss så han går nog hem nu.

Veckan kommer jag inte uppdatera så mycket för imöra skall jag och pappa kanske dra till Gullspång och pimpla lite på isen vid sommarstugan och grilla lite. Sen på fredag sticker vi till sthlm och stannar till söndan sen hem, så måste jag packa väskan för till hemmet. Men kommer inte stanna på hemmet ända till fredan för jag måste sticka hem på torsdan för begravning på fredan då...så hela släkten kommer även min kusins syskon skall med.
Övirga släkten kommer utom min tremänning Ulf och Melvi de är i Thailand i 2-3 veckor nått! =)

Nu måste jag kila iväg och kolla lite hur havrerutor mår hehe! =)

Kram Olssorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0