Kallt!

Tjosan!

Hade tagit lugnt de senaste dagarna vi kom hit Hudik, vart ute idag i 2h med Lizzie och Ida. Härligt och få komma ut lite också men kameran följde inte med idag tyvärr men den ska följa med nästa promenad denna blir nog senare för vi är trötta nu. Lizzie sover på sin plats och jag sitter här och surfar runt lite men funderar på att spela Guitar Hero men har inte bestämt än eller The Sims 3?

Bjuder på några bilder som vi har tagit, igår har jag och Anna skottat bort all snö från balkongen för det var så mycket.

 Vad gör du Lisa?

 Skottat massor igår.

 Annis som tycker de är kul! :D

Nu har jag tagit de bilderna som jag hade tänkt och bjuda på lite! =) Nu ska jag ta det lugnt och surfa vidare, bloggar mera de dagarna som kommer! ;)


Kommentarer
Postat av: Carina Olsson

Hej på er!



-vad mycket snö! Ha det så bra där uppe i hudik



Kram mamma

2010-12-30 @ 08:20:53
Postat av: Lisa

Hejsan, ja det är mkt snö här uppe. Detsamma ha det bra där hemma, kram

2011-01-01 @ 20:49:02
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0