Närmar sig!

Hejsan!

Idag är inget så spec för mig iaf men mamma slutar lite tidigare idag så vi ska komma på något att göra tillsammans.
Och sen på torsdag kommer Bästisen Lizzie hit med Anna och Askur de ska kanske hämta mig här hemma så jag inte behöver vänta på att de mina föräldrar ska sluta på jobbet.

Just de jag har förresten fått en ny mobil som är Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro!
Visar er ändå, även jag har ej tagit kort med kameran på den ska försöka göra någon gång.

Sådan har jag iaf fast röd baksidan iaf! =)
Älskar den iaf! :D

Ha det gött! Byee

Kommentarer
Postat av: Kajsa.

Javisst jätte gärna skulle jag vilja ha. men

då får du tipsa förslag via min epost eller msn men inte ofta jag är inne men e posten har jag koll på

det ordnar sig så men tack för det du tyckte det tyckte jag oxå jag är nöjd med så



kraaaam <3 saknar dej

2010-08-08 @ 17:19:18
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

tack! glöm inte att rösta varje dag!<3333

2010-08-10 @ 11:39:41
URL: http://mimmpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0