Vårkänsla!

Hej!

Idag har jag varit hos farmor och ätit mat där, såklart busade jag med Pysen och Atica! =)
Vi har gått på promenad med Atica idag runt och fikat hemma hos henne. Så idag har jag varit hos min farmor nästan hela dan fr kl 11 förmiddag till ca ´kl 6 eftermiddag! =)
Så nu är man hemma och bloggar...imorgon är det långfredagen.
Nu kikar jag hos valparnas sida där kan man kolla vad de gör de finns kamera som filmar liksom nu i den här tiden! =)

Bara 16 dagar kvar! Jag vet inte vad jag ska skriva nu.
Men min kompis är med på en blogg som tävlar liksom vilken av de har finast design!
Det länkar där står det Alissen! Sen kommer ni fram hos henne då får ni bläddra där står de om de tävlingen, ni får följa efter hennes förklaringar! =) Det skulle va snällt om ni vore gjort de! :D

Ha en bra dag! Byee

 Pysen!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar för din röst i veckans blogg :D 3

2010-04-02 @ 10:14:59
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0