Valborg!

Hejsan!

Nu uppdaterar jag verkligen en sen inlägg.
Men veckan har det varit som vanligt fast vi hade en kille på besök som heter Dennis från Manillaskolan!
Igår var vi Riagänget i Lek&Buslandet med andra elevhem de var roligt, men speciellt jag och Taylor vi bara ramlar på varandra och de andra. Vi åt kebab och pommes där och senare fick vi glass från personalen! =)
Det var inte så mycket som har hänt eller jo jag åkte till Sthlm i onsdags så jag slapp elevensval skönt de.

Äntligen är de bara 1 skolvecka till sen är de prao hos dagisen! ;)
Jag längtar de faktiskt till jobbet och höra hundarna skälla där! :D

Snart ska jag nog krypa in sängen! =)
Idag är ju Valborg men jag har inte varit hos någon brasa idag, de är ju tråkigt och vara där och kolla bara!

Men helgen vet jag inte vad som ska hända...!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0