Farmor snart!

Hejsan!

Nu är man hemma igen efter örebro veckan.
Veckan var det som vanligt, bara en lärare var sjuk.
Igår hade jag min utvecklingsamtal så mina föräldrar och min personal Vivi de kom och var med.
Det gick iaf bra med utvecklingsamtalen, efter det stack vi hem till elevhemmet så åt jag mat där.
Efter maten var det litet utvecklingsamtal hur det går där sånt där blaa, sen var man klar för kvällen.
Mina föräldrar drog hem efter utvecklingsamtalet, så var det förhör engelska med Lena.
Jag kämpade väldigt mycket med engelskan till idag med Lena igår kväll och imorse. Men jag hade ingen förhör idag så det var faktiskt onödigt för mig! Men så är det! =)

Snart är det nog fika hos farmor, så det blir bus med Pysen! :D
Mer vet jag inte vad jag ska skriva...!
Tog några bilder på valparna nu i kameran!

 Någon av dem är lilla Ville!

 Försöker få ett bra plats!

 Här sover de alla!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar detsamma du :D kram

2010-04-09 @ 20:51:40
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0