14 år!

Hejsan!

Jag hann inte uppdatera så mycket under helgen för vi firade min födelsedag.
Igår fick jag en t-shirt från Ida o Anna. Sen var det blomma och pengar från min morfar och Aina, igår kväll blev vi inbjudna hos min faster. Vi fick mat hos dem och fika, jag fick av min faster och min kusin pengar och från min farmor och Henry fick jag gympa t-shirt som jag kan använda när jag tränar.
Just de jag fick också en kuvert det stod att jag skulle följa med mamma o pappa till banken någon gång och hämta min uttagskort därifrån och jag fick örhänger ocksåså var jag nöjd med helgen.

Ifredags har jag besökt mitt prao plats hunddagis i kga, de var jättetrevliga och hundarna där. Jag är nöjd med jobbet jag fick i kga, så det är bara 4 v. kvar till prao! =)
Herregud vad tiden går så fort så man hinner inte med allt vad man har gjort eller gör. Och det närmar sig till besök hos syrran Anna i glada hudik! =)

Imöra är de skola som pågår boring! =(

Ha en fin kväll! =)

Kram Olssorna

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis!! :)

Tack! <3<3<3

2010-04-18 @ 19:30:13
URL: http://cuiiite.blogg.se/
Postat av: annis

heeej=) ja nu är det inte många veckor tills ni kommer=) längtar efter er

2010-04-21 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0