Hål på örat!

Hej!

Idag ska jag ta ett hål till å örat, sen ska jag använda mycket örhänge förr använde jag inte! Hmm varför blev det så för nu gillade jag nog=)
Idag var det som vanligt sovmorgon gud va skön jag har, men var lite trött ändå i skolan men annars var det bra i skolan! Men det besvärligaste är att åka taxi till Granbergsdal det tycker jag jobbigt iaf varje dag utom ons och tors eftermiddag och lite å morgonen!
Hmm måste göra engelskan lite, men sen är det som lärarna vill vi ska kolla med detta e-mailen men det har jag gjort redan ett par veckor sedan!
Men skulle vilja börja och jobba men syrran Ida ville tvärtom hon ville gå skolan så jag sa att hon och jag skulle kunna byta till varandra!=)
Tyvärr kan det bli inte så=(
Men snart måste jag dra iväg för ta ett hål till på örat byee!

Ha en fin kväll och helg=)

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha.. gick det bra då var du fin???? tänker också på ta en till hål det får vi se då ha en trevlig o bra helg

2009-09-11 @ 21:31:25
Postat av: Lisa

Yes det gick bara bra!=) Jaså men du e ju ändå snygg lovar jag! Detsamma trevlig helg men du ska ju inte lämna mig pengarna! Mvh Lisa

2009-09-11 @ 22:47:24
Postat av: Kajsa

Joooooooooooo du det ska jag bestämt.... nee ja e världens fulaste människa på vår jord så du vet!!

2009-09-12 @ 15:18:01
Postat av: Lisa

Fy å dig kajsa, men om du tar ett hål till så gör det ännu ont så vet du det=) Sluta kajsa det e du inte!

2009-09-12 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0