Sthlm idag!

Gokväll!

Jag meddelar er bara att jag sticker till Stockholm idag för att flyga till Egypten!

När jag kom till skolan idag funkade mobilen som vanligt så jag stängde av för vi hade lektion.
När vi slutade skolan så startade jag mobilen men han startade inget. Så syrran Ida ringde till de som lagar mobiler de sa vet inte vad felet på den så vi måste åka till Örebro och lämna in! Fy faro att mobilen har ju gått sönder! =( Så får jag ha den jävla gamla mobilen!
Men tur pappsen sa att jag fick ha hans mobil där nere i Egypten!

Men jag säger iaf hejdå den kalla Sverige och säger hej till den varma Egypten! =)

Kommer hem om 1 vecka så skriver jag kanske det bloggen! =)

Hejdå SVERIGE! =)

Mvh Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0