Polisjakt idag...!

Hejsan!

Igår hade jag tagit sprutan mot svininfluensan eller vad det stavas. Pappa tog det också, det kändes ingenting efter det men inatt kunde jag inte sova åt sidan där jag hade fått sprutan! :( Nu gör det svin ont det dära jävla armen eller sprutan...! :(

Idag var jag hemma och tagit lugnt men sen gick jag ut så vi hörde hur en bil gasade och bromsade väldigt mycket. Så vi såg polis jagade efter den bilen så plötsligt körde bilen rakt mot en trädgård och det gjorde polisen också. Men sen kunde polisen gripa de både dumma killar! Så jag, pappa, danske mannen, Lars-Göran, Andreas och en gubbe vi gick ot korsningen och kikade vad de gjorde.
Sen gick vi tillbaks så jag pratade med min granne som hette Camilla hon är hörselskadade vi tecknade till varandra så min granne hon hette Gunvor hon tittade på oss hur vi tecknade snabbt till varandra. Jag har verkligen bra grannar här hos oss, Camilla är gravid har jag fått veta om det hon skulle föda ca i februari...! :)
Så jag kanske kan vakta bebben sen! :)

Snart skall vi äta tacos mums! :)
Imorgon skall vi ha fest för pappsen fyllde år idag! Kanske kommer att skriva ett nytt inlägg här.

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Alissen

OJ! Polisjakt!

2009-11-22 @ 17:36:17
URL: http://alissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0