Gästblogg: ELVIRA OLSSON!


Hej på er som tittar in hos Lisas blogg!

Jag är Elvira Olsson, en av Lisas kompisar! Hon är faktiskt en av mina bästa kompisar också! Vi har alltid kul tsm sen vi har varit små... :)

Som de flesta vet kanske redan? Hon är i Egypten just nu tror jag? Hon stack ifrån vid 12 tiden i natt ungefär och skulle flyga ifrån Stockholm tror jag? Hoppas hon har det bra! Mycket värme hon får medans vi får myciket kyla...
Jag har hjälpt med hennes design, hon bad mig och få ändra om hennes bloggdesign så varför inte? Jag gillar designen hon har fått och den passar henne perfekt tycker jag! Hoppas hon gillar det... annars får jag väl göra om!

Egentligen var det ju tänkt i början att jag och Lisa skulle ha denna blogg tillsammans, sen skapade jag en egen blogg så jag ville ha 2. Men jag blev fast i min blogg så jag lät Lisa ha denna blogg som hennes. Men... jag kanske kan uppdatera bloggen då och då här? Får se!

Det ringde länge så jag var tvungen och kolla vem det var, men jag kände inte igen telefon nummret så jag kolla upp i Eniro, det var min pappa. Hmm... borde ta och lära mig allas telefon nummer tror jag?! Annars äe jag för övrigt sjuk, hostar väldigt mycket och jag är väldigt snorig... Fräscht!

Nej nu ska jag ta och göra något annat, Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0