Hej!

God eftermiddag!

Igår kväll var mamma med sina kamrater till örebro.
Jag och pappa var hemma så vi käkade pizza sen kollade vi på tv och hade mysigt tillsammans!
Idag har jag ej gjort så mkt! Jo jag, mamma och pappa vi kollade cross tävling idag vägen mot örebro!
Många cross som körde idag! Mycket lera usch det skulle jag ej klara av detta!
Sen har jag städat mitt rum nu är det fint!
Igår firade vi i klassen våran lärare Emmelie som fyllde 30 år! Vi fick nybakad tårta och saft av Emmelie vilken underbar lärare vi har i klassen! Emmelie e så trevlig och rolig lärare! Jag och min kompis Kajsa vi älskar så mkt Emmelie vi tycker mkt om henne! Har gett lång kram åt henne! <3
Nästa lördag är det en kompis till mig som hette Claudia (cilla) hon fyller 12 år så jag ska fira henne...men undrar om jag ska sova hos min underbara kompis Kajsa från lördag till måndag! Hon sa att jag fick sova hos henne men måste kolla med min mamma om detta! Men önskar att jag var vuxen nu så jag får bestämma vad jag vill göra!
Men tyvärr är jag ej vuxen:( men jag är snart 13 år skönt!
Nu får jag kolla andras blogg!
Kram Lisa


Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Tja tack :D Ja jag har tagit kort ;)

2009-03-28 @ 14:18:59
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0