Sommaren...?

Hejsan!

Jag får be om ursäkt så mkt till er alla bloggläsare!
Min sommar har varit kanon bra sommar, har varit i Kolmården med syrran Anna, Ida och Askur!
Vi har haft bra där! Sen har vi varit i sommarstugan fiskat, hälsat på farmors busunge Pysen!
Jag ska visa bilden någon gång lovar er! Nu sitter jag med min kompis Kajsa! Har åkt med mustangen idag med pappa en sväng utan tak himla skönt!
Sen har jag fått veta att det fanns 2 st bilar som är utbrända utanför våran radhus typ några meter bort!
Ska skriva mera! LOVA LOVA! Men det finns ju mkt och göra där ute!
Önskar jag hade en hund som är pumi så skulle ja vilja busa så mkt tills jag dör av värmen!=)

Ha det så bra!

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Tack så mycket!

Imorgon? Inget speciellt tror jag... Ni då? :;)

2009-07-13 @ 17:12:06
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0