Hmm...!

Hejsan!

Har kommit hem från sommarstugan, vet ännu inte vad jag ska göra nu helgen!
Igår har jag, Ida, mamma o pappa varit i Vadstena och tittat på bilar o motorcyklar!
Måste snart sätta mig på crossen och gasa iväg, men har ej tid med detta, måste packa väskan snart igen för åka husvagn semester med min faster och underbara Kajsa till Lidköping!
Hmm, vet ej vad jag ska hitta på å skriva något till er alla!
Men saknar er där uppe Hudiks besök till Gullspång och Kajsa till Lidköpings semestern!
Jag ska försöka och skriva mera inlägg ska försöka, försöka!

Ha en bra dag!

Mvh, Lisa

Kommentarer
Postat av: M A L I N ♥

Sv: tack du! :)

2009-07-30 @ 19:24:48
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0