Go kväll...!

Hej allihopa!

Jag är förresten hos en kompis som hette Kajsa!
Vi har ej gjort så mkt! Men igår va vi på katt utställning och på kvällen tittade vi på
bio lassemajas detektivbyrå!
Och just nu gör vi inte så mkt...! Men vi tänkte kanske ska spela The sims 2!
Men en sak som jag o kajsa väntar på är en ny The sims 3 den 19 febuari skulle den släppas!
Jaja...! Ska försöka skriva mera i den hära bloggen!
Min syster Anna hon har ett blogg men hon skriver nästan aldrig! Men jag ska be henne skriva mer i bloggen!
Jaha men ska skriva kanske imorgon elr vet ej hur mkt läxor jag kommer att få!:(

Bjuder en bild

 herregud jag hittade några bilder i min kompis data!
På bilden är alice o jag!  Herregud jag va lite mindre då!

Kram å er bloggläsare! Go kväll!


Kommentarer
Postat av: anna

heeeej! guud va söta ni är på bilden. kan du inte skicka massa till mig på msn?=)



puss puss hoppas allt är bra med dig bästis!

2009-02-01 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0