Vill ha...!

Go kväll!

Hann ej uppdatera bloggen idag som jag hade tänkt mig, för vi hade gäster här på besök!
Kusinen Julia var här, vi lekte väldigt mycket och vi spelade singstar idag första gången i 2009! =)
Sist vi sjöng tillsammans var det i gamla huset! Det var verkligen längesen! =)
Sen stack dem vid 6 tiden på kvällen, så satt jag vid datorn sen kom jag på bloggen så jag hann uppdatera för kvällen!
Vet ännu inte vad jag ska skriva för nått!?
Kanske uppdatera imöra bloggen vi får väl se! =)
Eller så får jag ta bloggpaus ett tag!?
Här kommer en bild utanför radhsuet som pappa tog kort fast det blev lite suddigt! =)
 Här bor vi! =)

Saknar redan julafton, men trist jag ska till tandläkaren på tisdag helt självt men tur min tandläkare hon vet om det att jag kommer självt dit! Så kan hon tänka på att prata långtsamt inte så fort så hänger jag inte med! =)
Skall nog till farmor den här veckan för fixa lite innan julafton på gång! =)

Ha en fin kväll! =)


Kommentarer
Postat av: annis

heeeej snart kommer niii, vi saknar er=)

2009-12-19 @ 20:53:08
Postat av: Lisa

Heej, vi saknar er med! Vi kommer snart! =)

2009-12-20 @ 12:09:26
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0