Vart i Örebro hela veckan! :)

Hejsan!

Äntligen hemma i degerfors nu! :) Har bott på elevhemmet hela veckan...sen vart tjejkväll igår till idag vi hade jättekul! Vi hade bowlat. gått på stan, ätit på mc´donalds och sett idol finalen.
Jag röstade iaf på Erik Grönwall på idolen, vi alla tjejerna utom några var iaf nöjda över att Erik hade vunnit den här gången! :)
Idag vaknade vi runt typ 9, sen åt vi frukost tillsammans. Och pappa hämtade mig där hos Mimmi som vi hade haft tjejkväll! Och vi besökte en sväng hos mormor och sen var det dags att åka hemåt till radhuset! :)
Nu väntar jag iaf på maten som mamma och pappa lagar nu...det blir TACOS! :)

Ni får ha det så bra!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: claudia

Hahah jag¨åt okcså tacos igår :)

2009-12-13 @ 10:31:29
URL: http://pwiiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0