Imöra!

Hejsan!

Har vart hos Elvira natten till idag, för hennes föräldrar vart någon stans julbord. Så var jag hos henne vi kollade fotokatalogen och jämförde med gamla hur våran personal såg ut förut och nu!
Saknar imöra inte skolan, men lek&bus landet med hemmet, skall reta en personal därifrån hemmet!
Hmm, på tisdag skall vi till Audiologen de skulle kolla på min CI som sthlm har skickat hit för jag skall låna den ett tag. Sen blire det nya mobilen som vi skall hämta jipppi! =)

Nu skall jag färda iväg andras bloggar och sidor! =)

 Svarta skall jag ha iaf, hoppas de i örebro har den på lager åt mig! =)

Ha en fin kväll, kommer nog inte skriva nya inläggar den hära veckan p.g.a har ej tid med detta!

Mvh Lisa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

snyggt mobil!

2009-12-06 @ 18:07:53
URL: http://sweetflowers.se
Postat av: Lena

Hej Lisa! Inte visste jag om att du har egen blogg! Men vad kul! Vågade jag så vågar du säker bra(ler)

2009-12-06 @ 20:35:42
Postat av: Desirée

Hej Lisa! Självklart får du låna en bild av mig...Lycka till med tidningen. Kram Desirée

2009-12-09 @ 15:35:36
URL: http://www.nogg.se/grindslanten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0