Hemma i dfs igen! =)

Heej!

Har vart i Örebro den här veckan så jag hade inte hunnit med att skriva bloggen, jag kan ju inte lova er att jag skall skriva bloggen när jag är på elevhemmet!
För det blire alltid kaos där inte riktigt bråk det är bus där, men jag diggade väldigt mycket på en personal av de 4 personalen på elevhemmet igår! För att jag och herrn vi började busa med henne sen knuffade vi ner henne på golvet, så jag började kittla hennes fötter så hon skrattade å skrattade. Och hon gjorde tillbaks mot mig med fötterna medan herrn var på henne! Sen var det annan personal hon blev röd om ansiktet för hon skrattade å skrattade på oss! =) Så jag vill backa tiden till igår för jag fick en toppen dag!
Men idag hade jag en härlig morgon för det var en annan personal som sov där natt hon har ju en boxer som hette Greta, men iaf Greta kom till hemmet imorse. Så jag fick träffa Greta igen hon var så vild imorse, så personalen sa att om hon jobbar natten till fredag så kommer Greta alltid dit på fredagar och jag har då sovmorgon börjar kl 10. Så jag har väldigt tur för jag älskar hundar och katter! =)

Snart skall jag dra till Karlsson och få fika av de! =)
Saknar på måndag för vi på elevhemmet skall åka till bus&lek landet tillsammans! =)

Ha en fin kväll annars! =)

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0