Gott Nytt År!

Go kväll!

Oj har märkt att jag hade inte skrivit på bloggen på länge...hade annat och göra här hemma iaf!
Idag har jag vart hos Johansson vi var i stallet å mockade sen fixade lite grejer med hästarna, sen åkte vi hem till henne! Så det blev bus och prat där hemma hos Johansson...! =)
Men jösses tiden går så fort tycker jag, för att imorgon blire det 2010 gudd!

Vi ska fira nyåret hos våran gamla granne och käka god mat där hos dem...!
Men vi ska inte smälla raketer eller vad ska man säga...för det finns vovvar hos dem då!

Vart ska ni fira nyåret? =)

Jag säger i såfall Gott Nytt År till er alla bloggläsare! =)

Ha en kanon dag! / Lisa


Kommentarer
Postat av: kajsa

ja då!

det blir nog hemma.. äta go mat ta det lungt , det kanske inte låter att det är så speccielt men det blir det nog ändå Gott nytt år!

2009-12-30 @ 21:56:33
URL: http://pompomstarshine.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0