Egypten!

Hejsan

Jag har tagit twinrix A B spruta inför resan till Egypten! Så jag har ej hunnit med o skriva bloggen det vet ni nog kanske det redan! Jag längtar efter resan till Egypten med familjen samt annis o askur! Jag saknar å trava Opina med Helga det var såå roligt där uppe förra gången!

Nästa vecka är det marknad där i Filipstad så blire det hem med underbara Kajsa! Sen har skolan också startat tråkigt nej kul o träffa vännerna, jag har sovmorgon å fredagar börjar kl 10 skönt de andra klass 6 de börjar som vanligt 8.20 stackars de andra vi i 7:an jobbar bara 3 timmar för vi alla i skolan slutar kl 1 å fredagar! Vilken tur vi har med skolan!

Jaa nu vet jag inte vad jag ska skriva mera det får vi vänta med detta, kan ej just nu skriva där i elevhemmet för de har ej ännu startat med datorn!=(

Men jag bjuder bild å Egypten den platsen vi ska dit!

 Egypten Hurghada


Kommentarer
Postat av: Helga

va kul att du skrivit ett nytt inlägg :D hihi. nästa gång du kommer kan vi trava på långtur i skogen med opina :D

2009-08-30 @ 19:34:00
Postat av: annis

heeeeeej =) hoppas allt är bra! kram kram

2009-09-01 @ 18:29:21
Postat av: Kajsa

Heeeeej det verkar ett härligt och njutande där i Hurghada så fuskis!! ja :) lycka till med härliga somriga resan :) Kram

2009-09-02 @ 17:55:23
Postat av: Lisa

Haha ja men du ska väl nog oxå resa så njutande=) När kan man prata med dig i msn idag? Skicka sms=)

Kram Lisa

2009-09-02 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0