Hemma själv...!

Hej på er bloggläsare!

Jag gör ingenting är hemma hos syrran ida fast själv ida jobbar!
Men väntar på mamma slutar 16.15 så går jag till mammas jobb kanske 80 elr 100 meter bort till hennes jobb!
Vaknade ca runt 9 idag! Så jag gick till datorn och spelade the sims:)
Jag åt ingen frukost men runt ca 10 vaknade syrran Ida så vi åt hamburgare istället för frukost! Sen åkte vi
till tandläkaren! De tog bort min stål vad ska man säga jag hade gummisnoddar för tänderna ska flyttas!
Efter det var det alldeles ovant med utan de de tog ju bort grejen från tanden så jag har ej nu längre!
Herregud vad konstig det blev efterrått tomt hos tanden! Men skönt ändå!
Hoppas allt är bara bra med er! Det är bara bra med mig!

Gud vad skönt med påsklov!

Jag ska försöka skriva mer imorgon innan torsdag för jag åker ju till fjället som jag har sagt!

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0