Har varit...!

Hejsan!

Jag har ej skrivit bloggen för har varit i fjället. Men nu är jag hemma så jag kan blogga!
Idag har jag varit hos Elvira en stund för mamma tränade! Så jag och Elvira har bakat chokladmuffins!
Sen när jag kom hem så gjorde jag smoothie gott! Nu på fredag fyller jag 13 år! Äntligen!
Saknar nu helgen för Kajsa följer med hem och sover över!:)
Nu sitter jag och chattar med kompisar! Men imorgon kan jag ej skriva bloggen för jag åker till STHLM för ci!

Hoppas ni hade bra påsk!

Ha en bra kväll!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: Helga

Grattis på födelsedagen lisa! äntligen tonåring ;D Hoppas du haft en kanondag =) Kramar helga

2009-04-17 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0