Hemma...!

Hej!

Söndags var ja hos Elvira! Vi spelade Guitar Hero vi spelade, bakade kladdkaka den blev shitgod! Sen var ja
och Elvira vid datan! så vi gick in blipville sen föreslog elvira att hon kan ta den andra datan så vi mötte varandra i blipville! Senare skickade jag till Elvira kom på riktigt ´till mig den andra datan! 2 min senare skrev ja kom genast! Så kom Elvira sen såg Elvira att jag vid msn plötsligt trodde ja att det var en kompis till mig hennes storebror men de var inte han hette Justin o var från Australien vi pratade Eng mot varandra!! Han undrade hur gammal Elvira var hon sa 18 år! Justin sa han var 19 år! han ville webba ,med oss det ville vi inte! Men senare tog bort hans msn adress så det e borta skönt o slippa honom!!!  Men iallafall vi hade kul ändå!!!

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0