Varför måste man ha rublik...?

Hejsan!

Hade inget att skriva på rubliken! Så undrar jag vrf måste man ha rublik elr va stavas det???
Hoppas ni förstår va jag menar men hur stavas det egentligen!
Äsch...! Jag sitter vid datan o surfar runt nätet!! chattar! Har verkligen gjort alla läxor som jag hade de e klara skönt att ha ledig eftermiddan o kvällen slippar att ´jobba hela tiden! Ibland e jag trött på skolan men idag var jag trööööttt i skolan men hade tålamod!!!
Senare slutade vi sköönnt! Men en sak jag och en kompis till mig som heter Julia vi skulle gå till matsalen efter vi slutade för att vi vill ha smörgås så det gjorde vi det sen gick vi till taxi- grinden när vi var närmare till grinden så jag tappade smörgåsen o leverpastej men Julia hade tur med det!! Men TUR jag har ätit men halva biten tappade jag grrr....!
Kanske kommer bilder senare elr imorgon men i alla fall jag är inte säker!!!

Kram på er bloggläsare!!

Kommentarer
Postat av: elvira

tack ;D

2008-10-02 @ 17:51:24
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0