Hur är det idag...?

Jo det var bara bra!  Har varit hos farmor o ätit mat där! mums
Sen gick vi ut o gick med hunden Atica! Sen gick ja hem o mamma kom hem så vi åkte till stranden.

Nu e jag hemma o blogga! chattar oxå!!!

Igår åskade så mycket hos mig jäklar vad det blixtrade!!! Klockan var cirka halv 10!
Det var ännu mycket än hos Elvira! O det smällde!! men ändå var det roligt o kolla!

Så jag var inte inne i bloggen för p.g.a Åskan!  Men idag ska åskan vara i VÄST om VÄRMLAND!!!

Oj ja vill ha Guitar Hero har tjatat pappa om det! Det fanns i Askersund som kostade 300 kr!
Men kanske vore bättre om man köper i affär!!! :P

Kanske jag har skrivit lite mer opps!

Kanske kommer in i bloggen senare elr kanske för sent! beror på det...!

Vi syns kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0