Förlåt... Svarade ej!

Hej det var fö längesedan jag var inne o bloggade!!!
Och Elvira brukar inte vara inne o blogga hos olssorna så kanske jag tar bort den här bloggen!!!!

Vet ej för jag hinner inte med ibland så elvira skriver ju ingenting hos olssorna!!!

´Hmm... Vad ska jag göra nu helgen!? kanske åker ut o campa med husvagnen alltså med faster Lena o Göran!!!??

Nu ska jag kanske cykla ner till farmor o hälsa å träffa katten Måns!!! Och jag håller på o leta efter en grön keps!!
Vet ju inte var den e farmor har letat i sommarstugan men det fanns inte heller hemma hos oss!!!
Så om elvira läser detta här kan hon svara här frågan!!!  FINNS DET NÅGON GRÖN KEPS HOS DIG ELVIRA OLSSON!!???....

hälsningar från Lisa som letar efter en grön keps!!!!

Kommentarer
Postat av: elvira

grön keps...!? Nej det har jag faseninte sett :O

Men den här bloggen får bli din... eftersom du inte har en egen blogg, så tycker jag att du ska få äga den här bloggen

2008-08-11 @ 18:38:09
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: till elvira!

Jaså så tänkte du!! Men iaf jag har Guitar Hero!!!

Så du bara åker till mig o jag med!!!

2008-08-11 @ 19:24:50
Postat av: anna

det betyder, "där jag bodde när jag växte upp" ungefär, visst va det likt mamma o pappas hus=)

2008-08-11 @ 21:22:58
URL: http://annao.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: till Anna!

Nja lite grann e lik men sådär! har ni kollat lägenheten?

2008-08-12 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0